- تصمیم بگیرید چه متن هایی را میخواهید درج کنید و از طریق آن چه پیامی را میخواهید انتقال دهید .
- بهترین تصاویر از لحاظ درک هرچه بهتر مفهوم کسب و کار خود را انتخاب و قرار دهید .
- علاقه به خواندن را در حس مخاطب ایجاد کنید .
- درباره خودتان ، کوتاه مختصر برایش بنویسید .
- گام بعدی اهدافتان برایشان ذکر کنید و از ماموریت های بعدی خود در راستای سطح ارتقاء کاری و پیشبرد هدفتان برایشان بگویید .
اهمیت تصاویر در بروشور
از اهمیت دادن به تصاویر ساده نگذرید ، تصاویر می توانند نقش مهمی را برای ایفا کنند . اشتراک گذاری تصاویر یا عکس در بروشور به خوبی می تواند جذب کننده باشد و با استفاده ترکیبی از لوگو و رنگ های مرتبط تم مناسبی بدست آورید .
تصاویر در طراحی بروشور
رنگ ها در بروشور بخش مهمی دیگری است که باید در طراحی به آن اشاره کرد ، بازی با رنگ ها از جمله بخش های عظیم برای برقراری ارتباطی میان برند و طرح است که مفهوم را به بیننده انتقال می دهد . بصورت پیشفرض در ذهن ما ایجاد می شود که جدا از رنگ بندی بر اساس برند تجاری ، مثلا هستند که میگویند برای برخی میتوان از رنگ هایی مانند رنگ صورتی که گفته می شود وابسته به مخاطب دختران است و آبی را به مخاطب پسران استفاده کرد . اما با تشخیص مخاطب هدف و ترکیبی از رنگ برند تجاری محصول و پرداخت صحیح رنگ در طراحی بروشور میتواند جذاب شود .
بزودی شما را بیشتر با مفهوم موارد ذکر شده در بالا آشنا خواهیم کرد .
لینک کوتاه مطلب : http://reza-graph.ir/?p=9680
:: برچسبها:
بروشور تبلیغاتی,طراحی بروشور,بروشور,مقالات طراحی بروشور ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0